29 outubro, 2011

Oración da mañá do 29 de outubro de 2011

Escola de Espiritualidade
29 de outubro do 2011
ORACIÓN DA MAÑÁ

Símbolos: Ramo de flores, casa, corpo, ...

Silencio
            Para descubrirnos en Deus con todo o que somos e temos, facendo corpo, alma, ser nel, facendo El corpo, alma, ser en nós. Xesto das mans sobre un mesmo, das mans dadas a quen nos rodee.

Cantiga
            Acharte presente na vida / fiarme de ti sen te ver,
            levar unha luz acendida / querer e deixarse querer.

Pregaria

DEUS PETA Á MIÑA PORTA


Coa súa humilde presenza
que sempre me descoloca.

Tentando chegar ben dentro,
alí onde a vida se xoga.

Coas mans cheíñas de dons
á espera de quen o acolla.

Non cansa, é persistente,
fiado en que eu responda.

Neste outono, neste día,
nesta mesmísima hora.

Cun petar respectuoso,
feito de múltiples cousas.

Na voz calada do libro
no que outras/os se me mostran.

Na palabra sabia ou non
de quen comenta e valora.

Na busca que nace en min,
no cruce da miña historia.

No traballo, na oración,
na tristura e máis na euforia.

No clamor do meu irmán
que non permite demora.

Na fame de quen non come,
na fartura de quen goza.

Nos berros dos/as  indignados/as
cansos/as de contos e trolas.

No silencio de quen vela
alí onde a vida agroma.

Nesta xuntanza de hoxe
humilde en xentes e formas.


Lectura do Evanxeo: Mt 18, 15-20
            Se teu irmán peca contra ti, vai e repréndeo; pero ti só con el. Se te escoita, conquistaches o teu irmán. Se non te escoita, leva contigo un ou dous, para que por medio de dúas ou tres testemuñas quede resolto o asunto. Se non vos fai caso, dillo á comunidade; e se tampouco lle fai caso á comunidade, sexa para ti como un pagán ou un recadador de impostos. Asegúrovos que o que atedes na terra será atado no ceo, e o que desatedes na terra será desatado no ceo.
            Asegúrovos tamén que se dous de vós se poñen de cordo na terra para pedir calquera cousa, conseguirana do meu Pai celestial. Porque onde están dous ou tres reunidos no meu nome, alí no medio estou eu.

Acollida da palabra de Xesús. Silencio, oración, compartir. Noso Pai.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Reservámonos o dereito de determinar que comentarios non deben ser publicados co obxectivo de manter un diálogo respetuoso, enriquecedor e fluido.